יום שישי, 18 בנובמבר 2011

תקשור

תקשור רוחני

סיפור

בתור ילד, היו לי יכולות תקשור, פעמים רבות יכולתי לצפות אירועים מסוימים שעומדים לקרות.
הייתה לי יכולת לחוש את האנשים סביבי יכולתי לדעת מה עומד להתרחש בכיתה ואפילו בכיתה הייתי יודע לפעמים מה המורה עומדת להגיד או ללמד (דבר שנורא הרגיז אותה ).

מגיל 8 עד גיל 13 אהבתי להתבודד לפחות פעמיים בשבוע בחורשה שקטה, ליד הבית הסמוכה לגבול הירדני בירושלים ולא רחוקה מעמדת הליגיונרים הירדנים. בחורשה יכולתי להתייחד עם הטבע להתנתק מכל הסובב אותי, לחלום חלומות, לדמיין דברים, להמציא לעצמי כל מיני סיפורים, והרבה פעמים הדברים התגשמו בדיוק כפי שדמיינתי או חלמתי. מעולם לא שיפתי אחרים בסוד שלי.

בגיל 23 התחלתי להבין ולהיות מודע לקיומם של אנרגיות תקשור בתוכי, יותר ויותר התוודעתי והתחברתי לאותם כוחות תקשור, יכולתי לנתח אנשים את הסובבים אותי ואנשים שפעם ראשונה הכרתי במיוחד עם המין הנשי שאחד מן הדרכים לכבוש את ליבן הייתה היכולת שלי לדעת עליהם דברים, לחוש את הרגשות שלהם, ולנתח אותם בצורה מדויקת.

הייתי האוזן הפה והלב של הרבה ממכריי באותם ימים ייעצתי ניתחתי וכיונתי, מעט מאוד פעמים טעיתי.

באותם ימים לא חשבתי להפוך את הידע וכח תקשור שהיה לי למקור פרנסה, פשוט נהניתי לעשות את זה בכייף, מעולם לא הרגשתי צורך עד היום לשתף אחרים מכל מה שאני מקבל בזמן תקשור

לא תמיד יש לי שליטה על מה שאני מקבל בזמן תקשור, הדברים באים לבד לי אפילו שאני עסוק במשהו ומרוכז בדבר מסוים בזמן עבודה, אני מתקשר עם אנשים ויכול לזמן אותם לפי רצוני, אני יכול לשלוח מסרים לאנשים רחוקים להופיע להם בחלום במחשבות לפי רצוני.

הבנתי שיש בי פוטנציאל לחוש לראות לצפות אירועים, לשלוח מסרים לחוש אנשים מקורבים מרחוק ולדעת מה עושים.

במשך השנים אהבתי להתעמק בפילוסופיה, לוגיקה, ספרות מיסטית, סיפורי נסים מהיהדות, ולמדתי קבלה בכוחות עצמי ולאט לאט למדתי מעט מן המעט שבסוד האותיות. קראתי הרבה מאמרים מקצויים, תאוריות וסוגיות שונות בפילוסופיה.

תקשור נהפך לחלק מפרנסתי ועיסוקיי כיום, בזכות הכרות מוזרה שהתחילה באינטרנט לפני שנים והתפתחה לאהבה גדולה. משם באה הדחיפה והרצון להתפתח בתחום, ולהוציא לפועל את יכולות התקשור שלי.

הידע המוקדם שהיה לי בכול הנושאים בו עוסקת המיסטיקה עזר לי מאוד להתפתח מהר מאוד.

אני רוצה לציין שאני לא מדיום לא מכשף לא עוסק בכישופים והטלת עין הרע או קללות, אני עוסק בקבלה, נתינה הבא עם אנרגיות טובות, חיוביות מלאו בטוהר רוחני ואור.

אני לא מתקשר עם ישויות, מלאכים או תקשור עם חוצנים, תקשור בא לי באופן טבעי, ללא שום הכוונה או אמצעי. טוב ברצון לתקן, להאיר, לייעץ ולעזור לאנשים למצוא את דרכם בהתאם למסלול הגורל והנתיב שנקבע להם.

התחום הרוחני ,קבלה, נסתר, חכמה, ניסיון רב, ותובנות רוחניות הם אשר מנחים אותי אני לא אדם דתי אך אדם מאמין בבורא עולם, בבריאה, ביצירת האדם בצלם אלוקים.

אני זוכר לפני כמה שנים, ישבתי עם חברתי ברכב אחרי שחזרנו מלימודי ראג'ה יוגה, היא שאלה אותי שאלה ואני התחלתי לענות לה תשובה ופתאום הקול שלי השתנה, הייתי בתקשור בטראנס שעבר מתוכי אליה, נבהלתי נורא וסגרתי באותו רגע היכולת שלי.

תקשור הוא יצירת קשר דרך הפנים של האדם, דרך העיניים, בתור מתקשר אני מעדיף לעשות תקשור כאשר אני נשאל שאלה, אני לא אסטרולוג לכן אני לא נותן תחזית כללית ואישית אלא רק עונה לשאלות ספציפיות הנוגעות ישירות לבעיה האישית של השואל.

כל אחד מאיתנו הוא מתקשר במידה מסוימת רובנו פועלים ומרגישים דרים על אחרים מתוך תחושת בטן, דז'ה וו, צירופי מקרים כל אלו הם ביטויים של תקשור. ברגע שאנו משכללים את היכולת הזו, אנו בעצם מגבירים את הקשר שלנו עם עצמנו, מקשיבים לפנים שלנו ויודעים מי עומד לפנינו.

יש מתקשרים העושים תקשור עם כל מיני מדריכים רוחנים או ישויות אור למינם. הקשר מתקיים כל הזמן, חלקו באופן מודע דרך דיבור או מגע וחלקו באופן לא מודע דרך חלומות, טראנס, זרימה של רגשות, תחושות ואנרגיות. ככל שהרגישות לקלוט מתפתחת, ניתן להיות מודעים לרבדים עדינים יותר של מהו תקשור.

יש תקשור לצורכי ריפוי והתפתחות רוחנית, גוף נפש ורוח, תקשור עם הדרכה פנימית גבוהה. תקשור כזה מתאפשר כתוצאה מהתפתחות המודעות העצמית, רכישת מיומנות, חוש קליטה ערות ועוד.

כיום אתרי אינטרנט רבים מציעים שרותי תקשור און ליין, על ידי מתקשרים רוחניים, מתקשרים מומלצים, מיסטיקנים מומלצים מתקשר מומלץ, מתקשרת מומלצת ועוד.

שרותי מיסטיקה תקשור בטלפון לפעמים עדיפים מאשר ללכת ישירות ל: מתקשר או מתקשרת, שרותים של מתקשרים מומלצים און ליין בדרך כלל ניתן למצוא בכול אתרי האינטרנט המציעים מיסטיקנים און ליין.

תקשור הוא דרך רוחנית מדהימה ייחודית. תקשור הוא תנופה לחוויות מעשירות ומפתחות, תקשור זה קבלה ונתינה של הנשגב הנעלה של האור האין סופי.

תקשור יכול ללמד אותנו איך לאהוב את עצמנו. תקשור יכול ללמד איך לאהוב אחרים איך לתת מכוחנו לריפוי האחר באהבת אמת ללא חמדנות, בנתינה לצורך נתינה ללא אינטרנס.
מתקשרים מומלצים אמיתיים הם כאלו שאינם צריכים שידביקו להם תארים של מתקשרים מומלצים כי שמם הולך לפניהם

מתקשרים מומלצים חיים בצניעות כי מלאכתם נעשית בידי אחרים.
לפעמים עלינו לנהוג בזהירות בבחירת מתקשר מומלץ או מתקשרת מומלצת ולא להתרשם במיוחד מכל המילים המפוצצות שאתרי אינטרנט רבים מפרסמים. כמו מיסטיקנים און ליין, מתקשרים מומלצים ועוד.

ריפוי, לאהבה, לאחדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה