יום שבת, 23 בנובמבר 2013

הורוסקופ אהבה



הורוסקופ - תחזית אסטרולוגית




הורוסקופ אהבה



המילה הורוסקופ מציינת תמונת זמן ומצב. לפי התפיסה המיסטית, הורה שווה= שעה, סקופ תמונה. הורסקופ אישי, מפת שאלה המשקפת מצב נוכחי לפי זמן השאלה, שעה ותאריך, לפי מצב הכוכבים בהתאם בזמן השאלה.

תחזית אסטרולוגית לעומת הורוסקופ נקבעת לפי מפת אסטרולוגית, לפי זמן הלידה, שעה ותאריך ומקום הלידה. מפה אסטרולוגית כוללת את האישיות והאופי של האדם, הפוטנציאל, המסלולים והדרכים בהם ייתקל בחייו מרגע הלידה.

אסטרולוגים בטלפון.


האינטרנט מציע היום דרכים רבות לקבלת תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ אהבה, התאמה זוגית אסטרולוגית לפי מזלות או תאריך לידה, ישנם אתרים המצעים הורוסקופ או תחזית אסטרולוגית ממוחשבת, דבר מאוד כללי אשר אינו יכול לשקף את המציאות והמצב הנפשי והרוחני של האדם, תוכנת מחשב מוזנת על ידי נתונים קבועים אשר נקבעו מראש וחוזרים על עצמם, התוכנה אינה יכולה בעת עריכת הורוסקופ אהבה, או תחזית אסטרולוגית לראות ולחוש את המבקש הן מבחינה נפשית והן מבחינה רוחנית, על כן לא ניתן לראות בעת עריכת הורוסקופ יומי, או הורוסקופ שבועי על ידי תוכנה כבסיס לתחזית אישית ממשית, מדויקת, ונכונה.

לעומת זאת ניתן היום לקבל באמצעות אתרים של מיסטיקנים און ליין, תחזית אסטרולוגית או הורוסקופ אישי, מבלי לתאם פגישה אישית, אסטרולוגים בטלפון במענה מיידי, בשיחה אישית ודיסקרטית, השרות פועל 24 שעות ביממה וניתן לשוחח עם אסטרולוגים בטלפון בכל רגע וזמן לפי נוחיותכם.

אסטרולוגים בטלפון יכולים להופיע באתרים שונים כגון קו המיסטיקנים, קו המומחים, מיסטיקנים אונליין, מתקשרים און ליין, קו המיסטיקה, ועוד. מה שמאפשר לכל אדם לבחור אסטרולוג או אסטרולוגית מתוך מאגר גדול של מיסטיקנים או מתקשרים, אתרים אלו מאפשרים לכל אחד לצפות במידע אישי אודות אותם מומחי אסטרולוגיה, ניסיונם יכולתם ושנות הוותק בהם הם עוסקים בענף אסטרולוגיה.



מיסטיקנים בטלפון - שירות במענה טלפוני מיידי


אתרי מיסטיקנים בטלפון מעבר לשרותי אסטרולוגיה בטלפון נותנים מכלול גדול של שרותי מיסטיקה תקשור בטלפון. תחזית לפי הקבלה היהודית, נומרולוגיה, טארוט, פתרון חלומות, עין הרע וכישופים, החזרת אהבה, זמנים נכונים לשינוי, בדיקת שמות, מעבר מגורים, יעוץ והכוונה בעסקים, קריירה, לימודים, בריאות, עבודה, כספים, ותחומים רבים ונוספים הקשורים להוויה היום יומית שלנו. שרות קל ופשוט, מתקשרים בטלפון ומיד נענים.

מיסטיקנים בטלפון זמינים 24 שעות ביממה, שרות קל ונגיש, ללא תאום פגישה אישית, תשובות לכל השאלות בכל תחומי החיים בכל בעיה או נושא, בזמן קבלת החלטות חשובות או התלבטות בבעיה אישית בזוגיות, אהבה, פרנסה, כספים, בריאות, קריירה, התאמה זוגית, מציאת אהבה, ניתוח אופי ואישיות, על ידי אסטרולוגים מהטובים והמובילים בישראל.

ניתן לשוחח עם מיסטיקנים בטלפון מכל טלפון קווי או סלולארי הפתוח לשיחות חו"ל, תשלום בחשבון הטלפון ממנו מתקשרים, אין צורך בחיוב בכרטיס אשראי.

"הכול צפוי והרשות נתונה" מושג השגור על ידי מיסטיקנים, מתקשרים, אסטרולוגים, נומרולוגים מומחי קבלה, מומחי טארוט ועוד, בבואם לערוך תחזית אישית או מתן שרותי יעוץ והכוונה בטלפון.


רוצים לשוחח עם אסטרולוגים בטלפון לקבל הורוסקופ אישי, או הורוסקופ אהבה, יעוץ והכוונה בכל בעיה או נושא, נכנסים עכשיו לאתר מיסטיקנים און ליין בוחרים מומחה ומיד משוחחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה